Ben hiç sorun yaşamadım ilacı da 3 aylık olana kadar kullandırmadı doktorum sonrasında tek doz şeklinde kullandım yani normalden az şekilde kullanmamı söyledi.. doğuma iki hafta kala atağım geldi sadece.. bir de sezaryn oldum sezaryn olduğumun gecesi atağım geldi o nası bi acıydı hala aklıma geldikçe bi tuhaf oluyorum 🙄🤣