merhaba kızlar 🌸 doğumdan sonra safra kesemde taş çıktı. İnanılmaz derecede sancı oluyor. Bebeğim 2 aylık oldu sırf o emsin biraz daha ameliyat olmak istemiyorum dayanmaya çalışıyorum ama çok zor oluyor dayanamıyorum acısına ağrısına. Emzirirken safra ameliyatı olan var mı aranızda? Ameliyat Sonrası bebek tamamen emmeyi bırakıyor mu ? Ne kadar süre emziremiyorsunuz ? Teşekkürler şimdiden cevaplarınız için 🌸