Merhaba benim oğlum 4. Ayına girdi. Sakin güzel uyuyan geceleri 1 ya da 2 kez kalkan düzenli emen bir bebekken birden degisim oldu.gecw 2 saatte bir uyaniyor bazen emerken aglama krizinee giriyor. Uykuya bir turlu dalamiyor. Sinirlerim yiprandi onereceginiz birsey var midir acaba sizler de oldu mu gecicimi bu durum😔