İyi akşamlar ben şuan covidim evde tedavi görüyorum eşimde ve 9 aylık kızımda bişey yok izoleyim evde ama maskeyle emziriyorım. Sorum şu emzirip covid olanlar sütünüzde azalma oldumu bana sanki bi azalma var gibi geldi biliyosunuz bu hastalıkta süt şuan çok değerli kızımın korunması için antikor varmış sanırım varmı böyle bi durum yaşayan