Elifazram Merhaba arkadaslar.54 günlük bebeğim var dün sütümü sağdiğimda farkettimki sütüm yapışkan.sanki tatli bir yiyecek elinizi yapis yapış yapar ya onun gibi .elimle her emzirme öncesi ve sonrası göğüs ucunu sutumle silerim daha önce yapışkanlık farketmedim. Normal bir durum mu bu şekilde yapışkan olmasi? Yardımlarınızı rica ediyorum
Melikee123 Evet benim de oyle kizim emerken yuzune falan bulasirsa yapiskan oluyo sanki şerbet sürmüş gibi
Melikee123 Sehrbn tam olarak bilmiyorum ama arkadaşlar yagli olmasindan demis belki tatli oldugu için de olabilir