Bebeğim 3 aylık tam gazını kendi çıkarıyor ağlamaz derken sebepsiz ağlama krizleri başladı .Aralıksız tiz aynı tonda sesle ağlıyor her günümüz aynı geçiyor bir derdi mi var diyorum anlamıyorum diye ağlıyorum ☹️Sizin de ağlıyor mu böyle bir tek benim bebeğim mi böyle ?