Merhaba kızlar ben hamileyken doktor kalpte parlaklık gördü 12 haftam da down sendromlu olabilir dedi test istedi ben yaptırmadım. Sonra kendi memleketimde doğum yapacağım doktora gittim o da kalpte gördü 20. Haftamda falan eko çektirdim kadın doğum ve perinatoloji doktoruna o sıkıntı yok geçer belki doğum yapana kadar belki doğduktan sonra dedi. Bebeğim 4 aylık 20 ekim de çocuk kalp doktoruna götürücem böyle olupta geçen oldu mu? Ya da geçmediyse doktorlar ne dedi bilgisi olan varsa yazabilir mi ☺️