O kadar dertliyim ki bi de buraya yazayim dedim . Suan 37 gunluk bi bebegim var ve 2 haftadir vucudunda dokuntuler var yaklasik 1 haftadir da mukuslu kaka yapiyor ve gürültülü yapiyor. Geceleri ikinarak uyanıyor. Emdikten sonra karni gurul gurul ediyor. Cocuk doktoru olabileceğini geçici oldugunu soyledj ama tabiki ben tatmin olmadim. Allerji doktoruna gidecegiz ama burda basindan gecmis olan varsa en azindan on fikir almak istiyorum😪