E_Nasiba Selam kızlar. Bebegim 4ayına yeni gecdi. Bugün 1 tatlı kaşıgı muz 1 tatlı kaşıgı armut 1 kaşıkda elma püresi verdim. Hepsini birden vermedim farklı zamanlarda.Bebegim tek anne sütüyle besleniyo. 7kilo. Doktor ek gıdaya gecmemi 6ay dedi. Ama içimden geldi verdim çok sevdi.
Bulutbey E_Nasiba 5 ay 15 günlükken başladım vermeye. Doktorumuz söylediği için verdim. Ama aynı gün 3 farklı meyve bilemedim alerjisi olsa hangisinden olduğunu bilemeyebilirsiniz. Doktor önermeden bu kadar erken başlamamak lazım. Zaten ilerleyen aylarda ne yedireceğim derdi olacak.
EJDERYAA E_Nasiba keşke vermeseydiniz 6 ay boyunca bırakın anne sütünü alsın ( eğer emiyorsa ) zaten ömrü boyunca yemek yiyecekler 6 aydan sonra ek gıda yavaş yavaş başlanır doktorunuz doğru demiş ama tabi siz daha iyi bilirsiniz kendi fikrimi söylemek istedim ☺️
Yenidennn E_Nasiba içinizden geldi verdiniz mi, 4 ayında 7 kilo bizim 5 aylık 6 kilo. Kilo olarak da ıyi bir bebek maşallah. Icinizden gelip vermenizde bi tuhaf. Bunuda buraya yazmışsınız birazdan laf söyleyecekler sizde savunmaya geçeceksiniz, verdiniz bari buraya niye yazıyosunuz.
Tuba E_Nasiba 5,5 aylıkken ilk kez verdim ve sebze ile başladım. 4 aylık bir bebeğe neden meyve verme gereği duydunuz acaba, heleki doktorunuz da 6 ay da başlamanızı önermişken🤔
E_Nasiba Bulutbey korkuyorum aslında ilerde anne sütünden ayıramam diye. Farklı tatlar olsun. Birde bana öyle geldiki sütüm yetmiyo. Birde emzik ilk günden istemedi veremedim. Gögsümü emzik gibi kullanıyo. Anca öyle sakinleşiyo. O aglayanda emzik kac defa verdim ögretmek istedim olmadı.
E_Nasiba Yenidennn ben buraya igrenc birşey yazmadım fikir sordum ilk bebegim. Kotu Laf söyleyenlerde sözlerini kendilerine saklasınlar. İnsan gibi soru sordum. “Verdiyseniz Neden buraya yazıyosun” anlamadım burası happy kids degilmi? Soru sormamız serbest.
E_Nasiba Tuba sütüm yetmiyo gibime geliyo. Korkum var. Vitamin almasını istiyorum onunçin. Zararı olurmu? Derseniz vermem
Yenidennn E_Nasiba pardon siz soru mu sordunuz acaba? Ben bi soru göremedim burda, meyveler verdim bebeğim çok sevdi demissiniz. Yazıyor da benim mı gözüm görmüyor acaba?
Tuba E_Nasiba Sütünüz yetmediğini düşünüyorsanız mama takviyesi yapabilirsiniz. Ek gıdayı sindirebilmesi için henüz küçük☺️
Melindaninannesi E_Nasiba kilosu gayet iyi bence sütünüz az olsa zayıf olurdu. Ek gıda için erken olmuş bence 6. Ayi bekleyin. hem de ilk önce sebze ile başlanmasini öneriyorlar. Yoksa meyvenin tatlı tadına alışırsa başka bişey yedirmekte zorlanırsınız.
[silindi] E_Nasiba yok cnm zarari olmaz yurtdisinda zaten 4 aylikken baslatiyorlar ancak bebeginin kilosu gayet iyi vermene hic gerek yok sütün yetiyorsa verme hic.birde bebekler meyveyi hertürlü kabul eder sekerli tatli oldugu icin o yüzden ek gidaya sebze ile baslamak alistirmak gerek önce meyveyi alistirirsan sebzeyi hic yemezaklinda olsun🤗
EJDERYAA E_Nasiba biz senin ne demek istediğini anladık tatlım boşver tartışmaya katılma sen ☺️ Öyle sütün ile bir sıkıntın varsa bir doktoruna sor başla derse başlarsın 🥰
E_Nasiba Yenidennn hanım efendi postun başını okurmusunuz. “Ne zaman ek gıda verdiniz?” Bu ne agresiya anlayamadım?
Mommyyy_1 Yenidennn sanki zehir vermiş gibi muamele yapıyorsunuz bende bazen yoğurt krem peynir vs o tarz şeyler veriyorum bebeğim 4 aylık. Milletin anneliğini sorgulamak size düşmez normal soru sormuş
_yaseminturann E_Nasiba bugün konu ile ilgili detaylı post paylaştım bakabilirsiniz:) Dontorum kesinlikle anne sütü ile beslenen bebeklerin 6.ayda mama/meme giden bebeklerin ise doktor onayı ile 4.ayda başlaması gerektiğini söyledi🌸ve meyva 2.tercih olmalı:)
E_Nasiba _yaseminturann çok çok sagolun. Allah razı olsun canım benim. İçime su serpildi. İlk 1ayı anne sütü+mama gittik. Sonra kızım birden mamadan igrendi yemedi agzından çıkardı. Tadınımı begenmedi dedim 5-6 mama denedim olmadı yine aynı şey hatta ishal başladı. Şimdi anca anne sütü.
Bulutbey E_Nasiba canım illaki anne sütü bitecek bir şekilde memeden keseceğiz. Henüz bağırsakları senin verdiğin gıdaları sindirebilecek kadar gelişmedi. Sütün azsa formül mama vermeni öneririm. Bende bir dönem azaldığında kullandım. İnan sidefer ilacının damlalığı ile milim milim içirmeye çalıştım biberon beceremiyordu. Yine de sen bilirsin ama kabızlıkta çok zor. Bugün oğluma lavman yapmak zorunda kaldık. O kadar ağladı ki 😞
Yenidennn E_Nasiba ben yazdığınız yazı içinde arıyorum sorunuzu. Süt yetmeyebilir benimde aynı şekilde formül mama verebilirsiniz.
Kavruuukk E_Nasiba yaptığınız çok yanlış bişey madem doktorunuzu dinlemiyosunuz ek gıdaya baslarken hangi kurallar var onları arastirsaydiniz allah korusun bi günde üç meyve ne demek
_yaseminturann E_Nasiba ne demek ama o postu okuyun doktorumdan aldığımız detaylı bilgiler var 🌸siz yine de 6.ayı bekleyin maşallah sadece anne sütüne dönmüş bunun tadını Çıkarın 🖤
Miine Henüz vermedim bebeğim 5 ay 13 günlük 6 ay olunca sebze ile başlıcam,keşke doktorunuzu dinleseydiniz 4 ay çok erken anne sütü alan bebek için, meyve ile baslanilirsa sebze yemeyebilir meyve tatlıdır çünkü
E_Nasiba EJDERYAA birde canım kızımda agzında süt yarası oldu. İnternetde araştırdım süt çok yaglı olunca birde annenin gogus ucunda mantar olursa oluyormuş. Beyaz küçük şeyler. Dedim belki meyve verirsem iyi gelir.