Minikpandalarinannesi angellove2518 ben 1 kere kullandım cok begendı yarısını yemesı getekırken agladı hepsını yedı resmen 🤣
gulsahdefneela Ben kullandım kızım çok sevmesede yedirdim emziriyorm zorda kaldığım zamanlarda veriyorum ek gıda içinde hazırlık aşaması diyelim 5 ay 4 günlüğüz
angellove2518 gulsahdefneela ya sanki bugün içinde sarı mı yeşil gbi nokta nokta bişey var gbi farkettim siz de farkettinizmi varmı böyle birşey
gulsahdefneela angellove2518 yok ben hiç farketmedim aslında 1 kez yedirdim belki ondan farkedemedim ama yarın yaparsam dikkatli bakar yazarım☺️
angellove2518 gulsahdefneela tamam mutlaka yazarsan sevinirim canım dikkatli bakınca gözüküyor yarn bende yaptğmda resim atarm
IkiPrensesAnnesi777 angellove2518 acaba tarcinlisini mi aldiniz kokusundan anlarsiniz bende aldim icinde kahverengi kucuk seyler var bide siz nasil yapip veriyorsunuz
Minikpandalarinannesi angellove2518 tarçın var içinde canım içeriğini okuun mu benim aldıgım tarçınlıydı dedğin gibi benek benek noktolar vardı
angellove2518 Minikpandalarinannesi evet benim oğlumda cok seviyor ama icindeki sarı noktalar kafami karştrdı
angellove2518 Minikpandalarinannesi ya ama tarçn kahverengi olur kutusunu attm valla yarın markete gittigimde bakarm