Alpaslaninannesiii 13 agustosta dogum yaptım 40 ım cıkana kadar öyle aman amab yogun kanamam olmadı iki gün geldi üc gün gelmedi gelende adetimin ilk günü gibiydi.hala da adet olmadım 1 ay daha olmazsam doktor kontrolüne gidicem.gerci 1 sene olmayan yada düzene girmeyen de varmış ama kanamam da cok olmadığından biraz kaygım var nedense