Cevremde ki herkesin cocugu dıs cıkarıyor. Bir benım kızımda ıstahsızlık yapıyor. Milletın cocugu neler yıyor. Benımkı agzını acmıyor. 8.ayda alt dısler geldi 2 hafta mama bıle ıcmedıı degil ek gıda yemek. Sımdı 10 bucuk aylık. Yıne ek gıda yok agzını acmıyor. Ne olacak bole. Yardım edin sizde durumlar nasıl