Gamze1401 Benim bebeğim 4 gün yapamadı, sancıdan kıvranıyordu artık. Anne sütüyle besleniyorsa 10 gün yapmaması normal diyorlar ama Doktor ça götürdüğümüzde 3 gün kakasını yapmazsa hemen fitil ver, 3 gün bile fazla dedi. Fitil malum piyasada olmadığı için jel şeklinde ilaç vermiştik makattan ve öyle rahatlamıştı yavrum. Gaz içinde BioGai ve SabSimplex ikilisi çok iyi👍🏻