Alpaslaninannesii kortizonlu krem kullandık ama sadece 3 gün doktor tekrarlarsa bir daha kullan dedi 3 gün. Ve her zaman nemlendirici gibi kullanmam için krem yazdı onu aldık şükür bir daha ne çıktı ne de tekrarladı. Sadece bir kere avokado denerim denemez olaydım sırtı bundan dana kötüydü. Bizim eklem yerlerimiz de bir de saçının bitiminde ensesinde oluyordu. Kol içleri resmen ciğer gibi oluyordu. Sıcak yasak isilik yasak terlemek yasak. Hep nemli tutacaksın dedi ve hep ılık duş keselemek fln yasak. Yaz boyu klimayla yattık hiç kapatmadık. Hala öyle bakıyorum hemen terliyor açıyorum. Kremin adına bakayım yazacağım