Merhaba hanımlar 🌸 Bebeğimin maması için hazır su kullanıyorum, çelik bir cezvede kaynatıyorum sonra termosa koyuyorum. Şöyle bir sorun var ki hazır içme suyu olmasına rağmen kaynadıktan sonra üzerinde kireç tortuları oluşuyor. Kaynattığım cezvenin de içinde beyaz beyaz tortular kalıyor. O şekilde mecburen kullanıyorum suyu. Bir yerde hata mı yapıyorum acaba neden böyle oluyor? Kullandığım suyun markasıyla alakası olduğunu sanmıyorum farklı markalar denedim sonuc aynı. Sanırım su kaynayınca içindeki kireç ayrışıyor ve yeniden çözünmüyor. Bu durumda süzmek mi lazım? Benzer sorunu yaşayan var mı acaba? Sizler nasıl çözüm buluyorsunuz?