M1arafguler Kızlar bebeğim 7aylık tarhana çorbası yaparken sadece biraz zeytinyağ tarhana su koyuyorum içmiyor ekşi oluyor biraz siz nasıl yapıyorsunuz içine salça falan koyuyor musunuz
Nejlazafer M1arafguler ben tarhanayi hiç sade vermedim..hep kemik suları yapardım ve mutlaka içine sebze atardım ve şehriye deneyin çok lezzetli oluyor..
Ssultannn M1arafguler bugün yaptım bende ilk defa kıymayı suda haşladım sonra kaynayınca tarhanasını ekledim kıyma tat katıyor benim ki 6 buçuk aylık olcak ama salça falan koyma bence sen bilirsin yine de
Leman01 M1arafguler benimkide öyle içmiyordu çok az pirinç haşlayıp üstüne tarhana su çok az kuru nane atıyorum öyle içiyor bir dene istersen
Leman01 M1arafguler benim bir kaç baktığım tarifte vardı o yüzde çok az ekledim bir sıkıntı olmadı ama senin içine sinmiyorsa ekleme yada doktoruna sor öyle ekle canım
Mom9 M1arafguler kapya biber koyabilirsiniz tatlandırması için. Bi de zeytinyağı yerine tereyağ koyun daha iyi olur