Ek-istanbul bana da çok garip geliyor hatta kıyafeti geçtim arkadaşların ya da yakınların birbirleri arasında değişmesi gerek diye düşünüyorum. Örneğin bebek besiklerimi, pusetimi, yegenleriminkini kullanıyorum. Bebeğinin kuculenlerini de aralık ayında doğum yapacak bir arkadaşıma vereceğim. Sonra çocuğum olduğunda da geri alırım ne var yani.