Htcgl Kızlar sezaryen olalı 2 ayı biraz geçti. Dikiş yeri koyu renkti. Şimdi bildiğin kırmızı renk olmuş, açılmış rengi. Sizde de öyle mi oldu?
Ebbrruu Htcgl Liyaa [bilinmeyen] [bilinmeyen] Sizlerinde dikiş yerinin hemen az üstü şiş gibi mi çoktu bu şişlik azaldı ama hala var geçmicek mi 😔
Deletedmom47 Htcgl Ayy inceledin he ben anca anca bakıyorum dikiş yerlerine bakmadım 1 ay resmen iğrenirim diye 🙈😂😂😂😂.O kadar da ayrıntılı bakmadım ya💃🏼
Liyaa Ebbrruu evet cnm küçük biraz bendeki şişlik sezaryen göbeği diyorum oraya benim göbekten bağımsız çünkü
Nilay123 Benim ilk sezaryenim çok iyidi bu 2. Çok kötü geçti açılma bile oldu yani iltihap falanda oldu şuan dada acısını hissediyorum pembemsi bi rengi var 6 ay oldu hala aynı yani 2 yıla yakın mis iyileşmesi yani iç dikişlerin flan.
Deletedmom47 Htcgl Ben aynanın karşısına geçmedim ilk 20 gün ya elimi o dikişli bölgeye götüremedim miğdem almıyordu 🐣🙈😂😂😂
[silindi] Dikisin biraz uzerinde gobeginde uyusukluk hisseden var mi? Ben dokundugumda hissizlik var biraz sezeryanla ilgili genel bir durum mu?
CaganBulut [silindi] aynısı benimde öyle hissetmiyorum ve doktorum hep öyle kalacağını söyledi ne ameliyatı olursa olsun kesildiği için hissizlik bir ömğr boyu bizimle 😭 dokununca tuhaf oluyorum
Htcgl CaganBulut eneee hissizlik geçici değil mi? Ben kiloları verince eski haline döner diye düşünüyodumdu 🐣
Deletedmom47 Htcgl Dikiş normel benim yapıldı Rahime hortum takıldı yarım metre içerden hortum çıkarıldı 2.gün sabahı ondan dolayı 💃🏼