Htc0685 24 günlük erkek cocugum var 2gundur uyumuyor gunduzleri surekli emmek istiyor uyuyor 5dk snra geri kalkıyor gogusumun teki içi iltap olmuş meme uclarım yara gecmiyo ne yapmam lazm
Seymaay Htc0685 merhaba iltihabınız nasıl geçti şuan benim de göğüs ucum iltihaplı üç gündür ağrı acı çekiyorum kremler kullanıyorum geçmiyor 😭
Melegimekavustum Seymaay merhaba sizin ki geçti mi? Bende bugun gittim Dr a iltihap dedi antibiyotik verdi. Emzirirken canım çok yanıyor siz neler yaptınız acaba?
Seymaay Melegimekavustum antibiyotiği mutlaka kullanın bir süre sonra kendiliğinden aktı anca o zaman rahatladım. Onu emzirmemeye çalıştım geçene kadar elimle sağdım
birtutambilgi Melegimekavustum iltihap dediğiniz şey nasıl bir şey benim de sağ göğüs ucunda önce sivilce ucu gibi bir şey vardı 3 hafta falan öyle kaldı süt birikmesi olmuştur dediler son 1 haftadır böyle kabuk olacak gibi kanlı gibi değişik duruyor bu mu oluyor iltihap dediğiniz
birtutambilgi Seymaay elle sağmak çok yorucu olmuyor mu benim de sorunum var ama il tihap mı bilmiyorum makine ile de çok acıyor emzirirken de aciyor
Seymaay birtutambilgi evet o şekilde oluyor ben antibiyotik kullandığım için aktı ve öyle rahatladım ağrısı avcısı dayanılmazdı. Yani bırakın emzirmeyi normal dururken ağrı oluyordu
TuDiNu-- Buzdolabında beklettiğin soğuk lahana yaprağını göğsüne sar ağrını azaltır, iltihabı atar. Bn ağrı olunca yaptım şükür iyi geldi