Smyrsrht Arkadaşlar yaklaşık bir aydır bebeğimin ağzında pamukcuk çıktı ve damla kullanmamıza rağmen geçmiyor bu konuda bana yardımcı olur musunuz
Elif06 Smyrsrht mikostatin kullandınız mı iyi geliyor, bide karbonatlı suyla hem bebeğinizin ağzını hem de her emzirmeye göğsünüzü silerseniz azalır inşallah 🙏
Serapylmz36 Smyrsrht bizde üç ay gitmedi. Doktorumuza karbonatlı su yapıp sildiğimi söylemiştim. Gerek yok 3 ayından sonra kendiliğinden geçer demişti ve öyle de oldu. Eğer çocuğuna huzursuzluk yada emme de sıkıntı yapmıyorsa kafana takma canım.