biraskmasali
Bizde de durum aynı sizinki gibi. 2 hafta sonra 1 yaşına girecek. 6-7-8. Aylarda 4-5 kere kalkıyordu ona bile söyleniyordum. Şimdi son 2 haftadır çıldırmış gibi ağlayarak uyanıyor. Emmeden asla susmuyor ve uyumuyor. Pış pışla falan olacak gibi değil. Abartmıyorum; en az 8 kere uyanıyor. Yani saat başı ayaktayız. Ve çığlık kıyamet. Artık ben de kafayı yemek üzereyim. Zaten doğduğundan beri uykusu problemliydi. 40’ı çıksın, geçer dediler geçmedi. 6 aylık olsun geçer dediler; daha kötü oldu. Gerçekten gecede 4 kere uyanmasına razıyım. En azından 2 saate bir uyanmış oluruz. Zaten 9da yatıp 6da uyanıyor. Bu nasıl bebek diyorum bazen. Allah hepimizin yardımcısı olsun. 1 yıldır uykusuzum, çok dolmuşum kusura bakmayın. 😊
cocukadam