Merhaba,
Bu ilaci bilen var mi? Bir yakinim nefes alamiyorum sikayeti ile dahiliyeye gitti iki kere, doktor psikolojik demis bu hapi yazmis. Korona oldu ve cok sosyal bir insan iki aydir asiri asosyal bir hayat yasiyor. Sosyallesmesi de mumkun degil malum. Ben de yan etkilerine baktim internetten, bir suru sey gordum. Korona gecici bir surec ama ilacin uzun vaadede bagimlilik yapmasindan endise ediyorum. Kullanan bilen var mi?
Adi tam olarak: Cipralex. Konu basliginda yanlis yazdim.