Yasmin_13 benimkide asla mememi tutmadı, hiç emmiyor. Sağarak veriyorum heröğünü. Süt terbiye oluyo belli bi süre sonra zaten, benim göğüslerim 40ımdan sonra yumuşadı, dolunca biraz sızı oluyor. Yumuşaması normal. Sütünüzün azaldığını düşğnmeyin. Düzenli sağıma devam edin, bolca su için. Hergün farklı miktarda süt gelebilir. Benimde bigün çok bigün daha az gelebiliyo. Siz 3saat arayla sağdıkça sütünüz asla azalmaz. Benimde bebeğim 3aylık, o şekilde sağıyorum.