Bana hediye gelmişti kendim asla almazdım herhalde. Ama hediye alanlara her gün dua ediyorum böyle yararlı bir şey yok. 2 aylıkken falandı sanırım başladı oynamaya ilk başlarda sadece inceliyordu ayağıyla ses çıkarıyordu piyanoda, gün geçtikçe daha çok bilinclenerek oynuyor o kadar ama o kadar memnunum ki ben anlatamam. O oradayken yemek yapıyorum, yemek yiyorum lavaboya gidiyorum baya uzun süre oyalıyor benimkini.