MinasMom34 Kızlar 15 aylık kızım var biz sobalı evde oturuyoruz akşam çok sıcak sabaha doğru da soğuk oluyo 🙄 üstünü hepinizinki gibi örtmekten hoşlanmıyo 🤭😂 uyku tulumu almayı düşünüyorum ama pahalı 😕 bı de nasıl nerden bulabilirim ben de uyguna 🙄
Sevgilimmm MinasMom34 lcw den aldım kullanıyorum ben çok memnunum . 90 TL’ye aldım. Aynısı e bebek de 60 TL onu alabilirsiniz
delibirhatun MinasMom34 bende en uygun ebebekte buldum 60 tl ye sobalı ev sabaha karşı soğuk olur içine yine biseyler giydirip onuda üstüne giydirirseniz gayet sıcak olur
Erencinarinannesi MinasMom34 en iyisi lcw ki siz sobalı ev diyorsunuz lcw daha kalın oluyor e bebeğin ki ince oluyor
Sevgilimmm MinasMom34 MinasMom34 rica ederim. Ben magazsindan gidip bakmıştım. İnternet sitesinden veya uygulamadan uyku tulumu diye aratın. Çıkıyor. 59.90 TL ye 1.5 tog değerinde tulumlar var. Açıklama kısmında yazıyor.
MinasMom34 Sevgilimmm bugün LC de gördüm mağazasında 2.8tog vardı bı de 1.5 tog olması lazım ama 1.5 olanı ince diğeri kalın gibi geldi bana yaa ince tam gecelik kalın da gündüzlük ortası yoktu 😕
Sevgilimmm MinasMom34 siz oda sıcaklığıniza göre seçmelisiniz tulumu. 1.7 tog olan da vardı. 2.8 tog çok soğuk durumlar için..yani ınternetteeki tabloda bakin..orda oda sıcaklığına göre almanız gereken tulum yazıyor. Aslında bize ince geliyor sanırım, ana yüreği 🙈🙈
MinasMom34 Erencinarinannesi bugün baktım zaten 2.8 togluk vardı ama o da gece yine soba yandığı için çok terletir diye düşünüyorum 🙄
Sevgilimmm MinasMom34 ben 1.7 tog tulumu ,22-24 derece arası giydiriyorum aslında tablo dan da bunu anlıyorum 🥰
Sevgilimmm NhLpRn bence e bebekteki de alınır arada fiyat farkı var çünkü. Patikli olan bir model de vardı ama bedeni olmadığı için alamamistim. Bedeni olsaydi oradan alacaktım