Ecem10 Kızlar bebeğim 49 günlük. Çok gazı var kolik dedi doktorumuz. Sürekli bir ağlama halinde. Öyle çok bakinmiyor gün boyu toplasan bir bir saat. Geri kalanında ağlama eğiliminde. Kolik bebek için Bu normal mi
iremnurkilic Ecem10 bizde öyleydik canım şu an 2 ay 7 günlüğüz kızım sürekli ağlardı özellikle akşam saatlerinde başlardı gece yatana kadar ıkınırdı çok gaz damlası kullanmaya başladık yaklaşık 1 buçuk aydır kullanıyoruz tamamen bitmedi ama rahatlattı azda olsa sab simplex ve biogia kullanıyoruz sende deneyebilirsin
Heide Ecem10 ay o günleri hatırlamak bile tüylerimi diken diken ediyor. Kalbim çarpardı özellikle gece olunca. Durmakszn aglyordu. Onla birlkde bnde aglyrdum. 5 buçuk aylgz koliklk kalmadı ama hala hzursz bir b3bek. Allah yardmcn olsn çok zor bir süreç. Benm kızım dsrya çıkınca sakınlesiyordu biraz imkanın varsa biraz yürüyüş yapablrsin onunla. Sanada iyi gelir. Cnku senin sakinligindeona sakınlık kazandirri
Sehar Ecem10 sabredeceksin acnim en kısa zamanda birer inşallah biz 5 ay boyunca cektik sonunda bitti rabbim bol sabır versin
ImpossibLe Benimki de öyleydi, kolik dediler. 3 ay bitti biraz daha iyi şu an ama hala huzursuz bir bebek. Ayrıyetten bizde alerji de var ama. Onun da etkisi var sanırım
Sehar Ecem10 normal tabi ki bebeğimin karnı ultrasonda gaz bulutlarıydi resmen çok şükür gecti o zamanlar şuan yaşamamış gibiyim☺️ benimki akşam saatinde aklardi 3 saat sonra rahatladı uyurdu. Sap simplex. Ve biogaia kullanıyordum