badew Merhaba anneler 7,5 aylık kızım var.normalde gündüz uykusuna yatinca en fazla 2 saat uyur bugün 3 saat uyudu ben korkup uyandırdım,eğer uyandırmasam devam edecekti normal mi acaba
Esnbsra badew tabiki normal benim Kızım 2 aylık çık yorulduğu günlerinden ardından ben uyandırmasam uyanmayacak şekilde 5-6 saat uyuyor. Huyu değişiyordur Her gün devam ederse bi gün uyandırma bakalım kaç saat uyuyacak. Benim doktorum danıştığım zaman ateşi çıkmazsa uyumasından korkma dedi