kuzusu1 Sağlık ocağındaki hemşire 9.ayda aşı yok dedi. Komşu ilçemdeki yeğenim 9.ayda aşılandı. Sizler ne durumdasınız, neye göre belirleniyor bu?
Mirzafeyza2020 kuzusu1 varmış ama bizim sağlık ocağımda kalmamış 1 yaşında yapmam dedi hemşire saçma salak sinir oldum🤨
Efemm kuzusu1 bugun bizde gittik aşı için aşı gondermemişler kızamık aşısı Türkiye de sınırlı 1 yaşı bekliyoruz eger gelirse 9 ay içerisinde vuracaklar gelmezse 12 ıken bakalım allah sonumuzu hayır ede insallah
Koalammm kuzusu1 9.aya çekilen kızamık aşısı vardi salgın yuzunden biz çağırıldık yapıldı ama her sağlık ocağı aynı ayda vurmuyor 1 yaş aşılari zamanında vuranda var.
Bulutbey Mom078 bizim aşımız erkene çekilmedi. Yaşında yapılacak randevu verdiler hatta doğum gününden bir gün sonrasına. Niye farklı uygulama yapıyorlar acaba 🧐
Dilekmh Mom078 ah canım benim en güzel aydınlattın bende devamlı post görüyordum 9. Ay aşısı diye hemşire bana 12. Ayda geleceksin dedi demekki o aşı kızamık oluyor. Ama bana 12. Ayda gel dedi sorun olur mu ki
Mom078 kuzusu1 Görüştüğünüz Dr varsa en sağlıklı bilgiyi size o verecektir ama geneli 9. Ay aşısının var olduğunu söylüyor
Balkupummm kuzusu1 vala sinirim bozuldu bu yuzden 6. Ayda gittigimizde 9 aylikken gelin dendi aradim sordum kalmadi elimizde kampanyali asiydi o 1 yasinda 3 lu asi yapilcak dendi doktorumuz salgin var kesinlikle yapilmasi lazim dedi napicam sastim artik
Dilekmh kuzusu1 valla bana da 12. Ayda gel dedi hemşiresi benimde kafam karışmıştı 9. Ay aşısı diye çok post gördüm ama bana öyle bilgi verilmediği için tereddüt etmiştim
Mom078 Dilekmh Kuzum her sağlık ocağı Farklı söylüyor anladığım kadarıyla o vakit geldiğinde ben Dr a danışacağım bakalım onun görüşü ne olacak
Mirzafeyza2020 Kendi doktorumuza gitsek o yapmaz mı ? Aşı içim ayrı ücret alır mı özel hastanede bilemedim
Ococila Bizide 9.ayda çağırdılar Kızamık aşısı için ama kuzenim 2 hafradır gidiyor aşı yok gelmiyor diyorlar çevre illere de sorduk ellerinde kızamık aşısı yokmuş