Kızlar 1 haftadır deneğim birşey bu anlatacağım kızım 2 aylık 10 günlük kolik bir bebek ne versem işe yaramıyordu benim içtiklerimde üstüne diyordum bu çocuk patlayacak ağlamaktan gazdan emmiyor beni biberon bile tutmazdı sonra annemin tavsiyesini dinledim kızıma 30 cc biberon aldım ve kendimede onada rezene anason mahlep kimyon karısımını hazırladım 30 cc biberona doldurdum ve onu gün içinde her emzirmeden sonra verdim tabiki 30 cc bölerek versim hepsini vermedim aksam 11 gibi biegoa damla ve her 3 saat sonra aç karna metsil hem azda olsa uyudu hemde tuvaletini ve gazını rahat cıkardı 4 . Gün belirgin sekilde yanıt veriyor ama düzenli bi şekilde verin inşallah sizde de işe yarar