Ebrareylulll Kızlar mama veriyorum ilaçda daha küçük olduğu için veremem ne yapucam ya bilmiyorm burnu akıyor öksürüyor mızmızlaniyor hiç dışarıda çıkarmıyorum üstünde kalın giydiriyorim ben faranjit olmuştum ama maske taktım hep
Rukiye1006 Ebrareylulll Fizyolojik ve aspiratör ile burnunu temizle sürekli . Burnu tıkalı olunca extra huysuz oluyorlar çok geçmiş olsun 🌼
cocomelon Ebrareylulll benim kızımda o aylarda olmuştu doktorum yarım çay kaşığı calpol verebilirsin demişti
zeynnep Ebrareylulll benimkide 3 aylık aynı hasta şu anda.iki gün önce doktora götürdüm antibiyotik ve ateş düşürücü yazdı burnunda sürekli fis fis sıkarak aspiratorle temizliyorum iyi olsunlar ınş bebeklerin hasta olması kötü oluyor burnu tıkanıp nefes alamayınca çok korkuyorum.
cocomelon Ebrareylulll geçmiş olsun sen bilirsin ateşi yok ama grip olduğu için vücudu vs ağırıyor olabilir doktoruna danış en iyisi 🙏🏻 Birde burnunu çekmeye dikkat et balgam vs boğazlara inip daha kötü olabilir en kısa zamanda iyileşir kuzucuk inşallah