Yerfistigininannesi Busra1998 benim evimde 200 mt2 xiomia vacum mop pro alabilirsiniz şarjı biraz kısa gidiyo ama iyi güzel ben çok memnunum 3 aydır kullanıyorum hem süpürüp hem siliyo tabi ben sildirtmiyorum çünkü halıları kaldırmak gerek onuda yapmak yeride viledayi kullanıyorum eğer halilarim hafif olsa kaldırirdim
Dkk Busra1998 roborock s5 ve üstüne bakabilirsiniz. S5 bulunmuyor piyasada sizin için s5 max ideal olacaktır . tabi daha yeni olsun derseniz s6 serisi de bar. Ama ondan hiç almadım yorum yapamayacağım 😇
Volmine Dkk bende eşimden istiyorum. Ama o evi süpürecekse sen ne yapacaksın diyor bana . Hey ya erkekler her şeyin kolay olduğunu düşünüyor.
Yerfistigininannesi Volmine ben diyodum ki alsam acaba ben napacam inanın evime düzen geldi o süpürüyo en azından ben bı bulaşık tuvalet çamaşır hallediyorum normalde süpürüp silince o günün başka hiç birşey yapamiyodum tavsiye ediyorum
Dkk Volmine ben bu evin gırgırımıyım bende sana daha fazla zaman ayırırım hayatım diyiver 🙈 böbreğini satıp alanları varmış böbreği mi satayım de 🤪
SerpilG Volmine valla hergün süpürgeye nekadar enerji ve vakit harcıyorsun? Çocuk peşinde terlemek cabası
Volmine Yerfistigininannesi şuanda Philips maraton serisinden bir makinam var . Oda pahalıya aldım bunu almaz ki işte 🤣🤣🤣eşim bahaneler uyduruyor. birde evim dubleks in çık zor oluyor makinayla istiyorum da . Gerçekten güzel çekiyor mu
Yerfistigininannesi Volmine süper cekiyo haftada üç aydırnormal süpürgeyi bir iki kere beş dakikalık açtım
Dkk Maviyesil121212 şarj istasyonu olmadan da harita çıkarabilirsiniz ama istasyonla çıkarınca daha sağlıklı çalışıyor. 3 haritayı da kaydeder siz ana kat olan istasyonun olduğu katı direk çalıştırırsınız telefondan . Diğeri katlara çıkınca ilgili haritayı seçer yine telefondan ister alan \oda seçerek isterseniz de tamamını süpürecek şekilde komutu verirsiniz
Dkk Melll kesinlikle ama kesinlikle haritalı alın kafanız rahat eder daha konforlu kullanım sağlar. Harita eleyebileceğinşz bir özellik olmamalı biraz zorlayın bütçeyi böbreğin piyasasına bakın olmadı 🤪
Dkk SerpilG çok Tatlısınız 💚 forumdan da alanlar olmuş mutlu oldum 🙃 imkanım olsa alıp herkese dağıtmak istiyorum 😅😅 böbreğinize sevindim🥳
anna Dkk Ben robot cam temizleyici de almayı düşünüyorum. Onlarla ilgili bilginiz var mı? Iki tane cam balkonum var, salonda da büyük portal, cam temizlemek neredeyse bir günüm alıyor.
anna Dkk O da belki mantıklı ayni apartmanda olanlar ama benim tüm evi cam olduğu için bir haftada temizler ancak. Şarjı 20dk sürüyor tam dolum 2h. 1m2 de 3dk içinde temizliyor. Yani tek sarjla salon temizler, bir balkonu 2 şarjla temizler…