Nisycl Merhabalar biliyorum her bebek kusar ama biz 27 günlügüz 2 gündür her emmeden sonra bolca peynir kesiği gibi açık sarı renginde kusuyoruz devamlı emmek istiyor bide. Gazını da alıyorum tabiki ama reflu mu var üşüttü mü acaba bilemiyorum
Emineyilmazz Nisycl fazlasını kusuyor peynir kesiği olması iyi. Balgamlj olursa sğalık ocağına danışın
Srhnzlcn Nisycl canm benmkide çok sık kusuyordu ama üşüttüğünde ateşide olur diye düşünüyorum birde emzirdikten sonra altını değiştirmekte kusmasını tetikliyormuş
cydcvk Nisycl reflü yatağı kullanın mutlaka. Çocugu dümdüz yatırmak yada yastıkta yatırmak hem omuriliğine zarar hemde çocuk beslenmesini kusuyor. Az kilo alır. E bebekte 60 tlydi gecen hafta bi bakın isterseniz