Gogo ben bu besi kullanıyorum doğduğundan beri oğlum ama bu beş numara sirekli sızdırıyor kullanan va rmı yada aynı sorununyaşayan.
_milena Gogo Biraz büyük mü geliyor Ya da alt kısımlarında boşluk kalıyor mu? 4 kullanıyoruz ilk zaman oldu çünkü bel kısmı tam alt kısmı biraz bolmuş kaka sızdırmıştı
Ece156 Gogo ben kullanıyorum oğlum 8,5 aylık yaklaşık 10 kilo uzun süredir 5 numara kullanıyorum hiç sızma sorunu yaşamadık ki gece yatmadan önce değiştirip bidaha sabah açıyorum altını
Gogo _milena oğlum on kilo 9’5 ayşık dört numarada küçk geliyor gibi geldi bana ama bilemedim normald erçkilo kala bir büyük numaraya geçerim ama hiç memnun kalmadım bı sefer
_milena Gogo Hadi ya büyüdükçe numara biraz memnuniyet düşüyor diye duymuştum. Ben memnunum çok. Ama 5 te ne olacak bilmiyorum ☹️