nursule [url=https://hizliresim.com/nAiLJl][img]https://i.hizliresim.com/nAiLJl.jpg[/img][/url] kızlar bunlar neden çıkıyor bebeklerde bilgisi olan var mı 3.5 aylık kızımda çıktıııı :/
nursule Deletedmom414 Canım götürdüm zaten hemen fucidin verdi 1 gün sonra çoğaldı böyle buraya da yazayım dedim bilen olur diye :)
nursule busrakilic1 canım doğduğundan beri aynı mamayı kullanıyoruz organik combiotic HİP marka ilk defa oldu yani doktor tahriş olmuş enfeksiyon olmuş dedi fucidin verdi ama yarın tekrar çağırdı çoğaldı diye cildiyeye çıkartıcazzz
busrakilic1 nursule bende yeni başladım akşama doğru karnı doymadan uyumuyor. Ama sanki ilk veriyorum diye mi anlamadım gaz yapıyor gibi. Kaç Cc kaç ölçü kullanıyorsunuz
nursule busrakilic1 canım en başta her bebek aynı değil tabi ama genelde bende karnınındoyurup uyutuyorum ama biz mamamızdan çok memnunuza gazını çok şükür hemen çıkartıyor kaka rengi normal 2 bazen 3 saatte bir 90 C veriyorum 3 ölçüdeeen işte
Zeyzey2020 Locoderm krem iyi gelebilir ama sürdükten sonra gün ışığına çıkarmamanız gerekir. Doktorunuza danışın ama bu kremide