ilkgozagrimmmm Kızlar merhaba sakaryadan olanlar bebeklerinizi hangi doktora götürüyorsunuz ve ne aralıklarla gidiyorsunuz yardımcı olur musunuz ? Devlet veya özel hastane farketmez
Minikprenseselo ilkgozagrimmmm medar hatanesi mustafa boncu wn son 2nci ayda gttm kalca ultrasonuna birde saglik ocagnda asilari oldgu zman gidyrn
Deletedmom60 ilkgozagrimmmm Şenay Doğan tek geçerim kendi kliniği var mobilya pazarının oralarda her ay gidiyoruz biz ücreti 250 tl
Oznurckose1 ilkgozagrimmmm yenikent devlet hastanesi erbil sak ve yan odasında Esma Merve çınar var yeni geldi o da çok iyi doktor. Özelde Şener şafak, bilge hastanesi şerafettin yaman bunlara gittik bunlarda gayet iyiydi
Aybuke90 ilkgozagrimmmm arzu mercan adatıp hastanesi anlaşmalı kurumla birlikte 130 verdik sanırım normalde 150 falan. Soru sordukça cevaplıyor. Kendi söylemek istediği şeyleri belirtiyor. Ama en önemlisi sizin de merak ettiklerinizi sormanız.
Deletedmom60 Minikprenseselo çocuğumun Kakasında kan vardı Amip teşhisi koydu Probiyotik falan yazdı sonra Şenay hanımı keşfettim ona götürdüm çocuğumu kakasında Amip falan yokmuş sadece poposu çatlamış verdiği probiyotik de yetişkinlerin kullandığı probiyotikmiş bence doktorunuzu değiştirin
ilkgozagrimmmm Minikprenseselo canım muayene ücreti ne kadar? Devlet hastanesine gittim bende ilk ay fakat çok ilgilenmiyorlar gibi geliyor o yüzden özele devam edeyim dedim
ilkgozagrimmmm Deletedmom60 Memnunsanız bende düşüneyim özel olunca en azından sorularımızı yanıtlamış olurlar devlette muayeneye gittim ilk ay kalabalık olunca hemen çıkılıyor birşey anlamadan
Deletedmom60 ilkgozagrimmmm düzenli giderseniz numarasını da veriyor zaten ben aklıma takılan bir şey olduğu zaman yazıyorum hemen cevaplıyor valla gidin değil 250 lira 550 lira da olsa verirdim o kadar hak ediyor dua edersiniz
ilkgozagrimmmm Deletedmom60 benim bebeğim gazlı bir bebek o yüzden ilgilenen birine ihtiyacım var canım teşekkür ederim