Merhaba sevgili anneler, daha once de goğsumde sertlik olmustu 2 defa masaj, sicak dud vs.duzelmisti. yine oyle olur diye ugrastim gun boyu ama gogsumun ucunda sabah kucucuk bir beyazlik fark ettim. Gun icinde kabarcik büyudu biraz. Netten baktim, sut kabarciğı sanirim. Yasayan var mi, nasil cozdunuz bu problemi ? Valla sıkıldim ya :( Yani sijayet etmeyeyim diyorum, cok sukur diyorum ama… ilk hafta goz uçuğu, donra gecmeyen bi bilek basparmak rahatsizligi, simdi de bu cikti … ne yapabilirim acaba?