Hanımlar bir aylık bebegine uyku eğitimi aldıran var mı? Benim bebis 27 günlük ama bütün gün kucağımda hiç abartmiyorum cidden bütün gün . Sürekli meme istiyir ve emzirirken de hep uyuyor uyuduğu için tam emmiyor ve aç kalıyor bu sefer de ağlıyor mama veriyoruz. İki üç saat bir göğsümde kalıyor ama yine de bütün sütü emmiyor . Çekince de ağlıyor. Memede uyuduğu için de memeyi biraktirinca uyumuyor dolayiliysa ben hiç dinlenemiyorum gece de aynı. Gece en fazla iki üç saat uyuyor onda sabaha karşı. Ne kahvaltin yapabiliyorum ne yemek yiyebiliyorun. Bir buçuk ay sonra da ise baslicam. Nolur bana bı akıl verin😭😭