Saadetbelcim Arkadaslar kizim 3 aylik istanbulda otuuryoruz suan ki hava furumunu bilen bilir simdiye kadar disariya cikardigimda hep arabasinin uzerine seffaf yagmurlugunu ortuyordum hava vurmasin diye. Simdi yagmursuz havalarda oylece sarip sarmayalayip çıkarsam acaba yuzune hava vurunca bi sıkıntı olur mu ?
DefneRana3881 Saadetbelcim ben yağmur olmasada takıyorum dışarısı mikrop kaynıyo bi nebze olsun korur diye düşünüyorum
Annesibebisi Ben de hep o yağmurluğu takıyorum. Rüzgârdan da korusun diye. Bi ara takmayayım dedim ama hava henüz tam iyileşmedi rüzgarlı yerler oluyor bazen
Saadetbelcim Annesibebisi ya bende hep taktım ama dedkm biraz da temiz hava alsin herhalde yanlis düşünmüşüm 🤷♀️
Saadetbelcim Obsesifk evet esiyor korktum acaba takmasam hava vurursa hasta olur mu acaba diye oyuzden fikir danismak istedim temiz hava alsin diye dusunuyodum ama biraz daha bekleyelim bari
Saadetbelcim Obsesifk evet arrik bir an once kziimi gezdirmek istiyorum cunku cok bunaldim evde :) valla cok gezdiricem kizimi yeter ki havalar duzelsinnn artik