Kızlar 2 yas kızım esim ben pozitifiz karantinamız bugun bitti cocuk doktoruyla görüstüm 4 aylık oglum var ısrarla onada test yapılması lazım kızınızada tekrar test yapıl ası lazım ve sizede diyor ama saglık bakanlıgı size birdaha test yapılmıcak dedi karantinanız bittiginde normale dönebilirsiniz dedi cocuk doktoruda anlam veremiyorum neye göre normale dönceksiniz ya hala pozitifse ya ilerde bişey olursa falan diye kafamı krıstırıyor anlamadım ben bu işi 😕😕😕😕😕😕