Merhaba arkadaşlar benim bebiş 4 ay 2 günlük. 2 gün önce sağlık ocağında 4.ay aşıları vurulduk ve hemşire kan damlasına başlayoruz, 1 hafta boyunca 2 damla ver sonrasında 4 e cıkaracaksın dedi. Kabızlık yapabilir dedi.. şimdiye kadar hiç kakayla ilgili sıkıntı yaşamadık. Bugün 2.kez verdim damlayı ve sabahtan beri kaka yapmadı. Bu damlalar neden böyle yapıyor? Çözümü nedir?