Kızlar pandemiden dolayı doktor konrtollerimize 2 ayda bir gidiyoruz doktorumuz öyle uygun görüyor en son 3 aylıkken gittik şuan 4 buçuk ayligiz 2 hafta sonra gidicez bekleyemedim bide size sorayim dedim cevremde gördüğüm ve araştırdığım kadarı ile 4 aydan sonra 2 3 dakikalık oturtma bilirsiniz deniyor siz ne zaman oturmaya başladınız