Sabah 5de uyanıp emiyor sonra maksimum 7ye kadar uyuyup bı daha gün içinde neredeyse hiç uyumuyo emzirerek uyuyakalirsa kaliyo yerine yatırıyorum yarım saat maksimum uyuyup uyaniyo:( napicam baş ağrısından olucem artık uykusuzluktan yıldım:( aksam 8 gibi gece uykusuna geçiyo uzun uyumaya basliyo 10-11de bı uyaniyo sonra 2-3gibi sonra beşte kesin uyanıyo… Bunu yaşayan var mı tavsiyesi olan çok erken değil mi gündüz uyumamasi için, birer ikişer saat uyuması gerekmiyo mu ya :( daha 45dakikadan uzun uyuduğunu görmedim çok yorulup bayilirsa akşam üstü bir saat uyuyo hiç iş yapamıyorum ya başında durucam da uyuycak ya da 15 dk uyursa yemek yiyip yanına koscam. Yaşamsal faaliyetlerim durdu resmen tuvalete gidemiyorum yemek yok temizlik vs zaten imkansız ne olacak böyle yardım edin