Deletedmom4018 Balkizlarim ay bi kac sene sonra ben 😍🤲 şimdi de yapmak istiyorum ama henüz 20 günlük 🤣
hilaliii Balkizlarim küçüklüğüm aklıma geldi annem benim saçlarımı banyodan sonra böyle yapardı sonra açardı 2-3 gün kıvır kıvır gezerdim 😊
minnakbaby Ay cok guzel bende kizim olsa kesin yapardim usenmeden 😆 bu da benim oglan 😂 https://imgyukle.com/i/59LzBo
Buseasel Balkizlarim Merhaba kızınızın saçlarını kazıdınız mı hiç? Bayağı gür maşallah benim kızım 6 aylık fakat çok ince saç telleri kazıtıp kazıtmamak konusunda ikilemdeyim açıkçası
Balkizlarim Buseasel merhaba 3 tane kızım var en gür büyük kızımın hiç kestirmedim 6 yaşında 2 yaşında bikerre kesmiştim oda beline geliyordu taramak zor oluyodu çok çabuk uzuyo kızımın saçları masaallah 🧿😅
Baby_Mila Balkizlarim maşallah prensese ☺️ Bende kızımın saçlarının uzamasını iple çekiyorum eminim bende hiç üşenmem🥰