gamefry 3,5 aylık bebeğim bazı yabancılardan ve yüksek sesten çok korkuyor, ağlıyor. Normal mi bu durum? Benzerini yaşayan oldu mu? Bir kaç tane aynı aylarda bebek gördüm sakinlerdi.
Mayis_prensesi gamefry bizde de olurdu ellerini hemen kaldırverirdi ama zamanla geçiyor uyurken ellerini battaniyesinin içerisine koyun ellerinden de korkabiliyor
Arzuemirhan gamefry benim bebeğimde aynı sekilde 10 15 gün yabancıladı kalabalıkta ağladı sesi kısılana kadar şuan geçti gibi artık yapmıyor
Lina07 gamefry evet cnm fark li biyere gidince oyle yapıyor anneme görünceme yada hic görmedigi kişilere oyle ama geçici diye düşünüyorum
Lina07 gamefry benim kizim sesdede emmiyor mesela odada esimle konuşayim yada annemle emmiyor bakıyor bni dinliyor
gamefry Mayis_prensesi Umarım geçer, çok ağlıyor ve kızarana öksürene kadar ağlıyor korkudan. Ellerini gece biraz saklıyayım. Teşekkürler,
gamefry Hepinize teşekkürler arkadaşlar. Tek bizde değilmiş bu durum. Annemi yabancılamasına çok şaşırmıştım ama oluyor demekki. Kısa sürede normal şekile döner hepsi inşallah.
hulyatkknt gamefry elbette normal onların algıladığı seslerden farklı olarak anlık yüksek ses ve çok ince seslerden rahatsız oluyorlar kurban olduklarim 🥰🥰 ben birkaç kez yakınımdayken oğlum instagrami açtım cat diye video açıldı sesli dakikalarca ağladı zor sakinlestirdim. Korkması normal yani😊