-TubAsel- benim de saçlarım sarı, kahve bakırdı sanırım boyadığım renk, ilk 1 hafta koyu bakır oluyor, 2. hafta tam rengi oturuyor, 3. haftadan sonra açılmaya başlıyor. Bir de dipten gelen sarılar bir değişik duruyor. Sürekli ilgilenilmek isteyen bir saç oluyor. Boyamayı bırakmak da zor bir konu yalnız, üste komple boya yapmak istememişim, uzuuun aylar saçımın yarısı sarı, yarısı kızıl gezmiştim😅 Ama kullanması çok zevkli olan bir renk, size de çok yakışır bence😇