Halime2020- 36.haftadayız yarın randevum var sizce sezeryan için gün verilir mi pandemiden dolayı çok hastahaneye gidemedim yorumları merak ediyorum.
Aysem-5 Halime2020- benim ilk bebeğim 36. 0 da doğdu kızım da 36.0 da doğdu rutin kontrolle gittim sancılarm kasılmalar başlamıştı erkenci benimkiler yani gün verme ihtimali yüksek sağlıcakla kavuş inşallah
Halime2020- Aysem-5 benm ilki ikiz di 36.hafta da doğdular şimdi kontrole gidicem vede tarih verilsin istiyorum son haftalar daha zorlaşıyor ilk defa gittiğim bi hastahane
Halime2020- Aysem-5 sezeryan da alttan muayene oluyor mu ? başladı bende tedirginlikler kusura bakmayın 🙂