Ebrareylulll Kızlar bebeğim 3,5 aylık burun akıntısı ve öksürüğü var ne yapabilirim bu yaşta bebeğe hastaneye götürse ilaç yazarlar mı Gaziantep yetim virüs çok hastaneye gitmek istemiyorum ateşi yok çok şükür sadece öksürük burun akıntısı calpol versemmi
Sedo177 Ebrareylulll ateşi yolsa vermeyin zaten bu aylardaki bebeklere ateş düşürücü harici ilaç vermiyorlar en önemli şey burnunu temiz tutmak serum fizyolojik damlatıp aspratörle muhakkak temizleyin gün içinde bir kaç defa yapabilirsiniz ki göğsüne inmesin
Sedo177 Ebrareylulll öksürük de muhtemelen burun akıntısından dolayı o yüzden muhakkak burnunu temizleyin bebişin