Angel_45 Arkadaşlar burda çok gördüm ocean kullananları internetten sipariş etmiştim şimdi baktım 4-10 yaş grubu için uygundur diyor. Bebeğim 4.5 aylık bebeğine kullanan varmı yani doktorun vwripte kullandigi
Ogretmenannee1 Angel_45 benim bebeğim ilk doğduğunda beri kullanıyor canım doktorumuz yazdı şuan 3 aylık oğlum
hayalperestbirealist Angel_45 çoğu takviyede öyle yazıyor. Kullanabilirsiniz rahatlıkla ben 15 günlükken başladım
BabyHazar İçeriği en temiz D3 genel de öyle yazar ama kullanmada sakınca yok düzenli kullanmaya özen gösterin🌺
Canneda Angel_45 bizde ondan kullanıyoruz. Kullandığımız gaz damlasındada 4-10 yaş grubu yazıyodu doktora sordum bunların prosedür gereği yazılması gerekiyormuş sıkıntı yok kullanabilirsin dedi her ikisi içinde
_milena Angel_45 Canım doktor önermişti Bizede. Sorun yok öyle yazar ama kullanılıyor demişti. Sen danış istersen yinede için rahat eder
ayseadem Angel_45 doktorumuz yazdı canım doğduğundan beri kullanıyorum aynı markanın Demir damlasını da kullanıyorum hatta ☺️
Geheimnisperson Angel_45 bize de doktorumuz yazmıştı. Bakanlık gereği yazılması gerekiyormuş ama kullanılabiliyor.
Arzuaydnkrks Evet bende kullanıyorum 4 aylık kızım şu anda doktora sormuştum besin takviyesi olduğu için öyle yazıyor demişti sorun yokmuş yani
Gamidemi Angel_45 dvit üstünde de demir damlasinin üstünde de öyle yazıyor canım hepsi aynı korkma 🤗 bende çok endiselenip doktorunu aramıştım 😅 cevabı korkma o hepsinin üstünde öyle yazar dedi
Nadireyamac Angel_45 yenidoğan benim ki bende kullanıyorum doktor önceden söyledi 4 10 yaş yazıyor takılmayın diye