kardelencicegim Merhaba arkadaşlar bebeğim 3 aylik burnunun içinde kuruma oluyor buhar makinası dediler kaldığı oda nemli olsun diye bildiğiniz önerecginiz bir marka varmı pek bilgim olmadığı için sormak istedim
Mutluluk kardelencicegim oğlum ilk doğduğunda burnu tikaliydi bize de buhar makinesi alın falan dediler ama onlar da sıcak buhar ve soğuk buhar olarak ayrılıyor Birde buhar olduğu zaman mikrop üretiyormus diye duydum Orijinal deniz suyu sıkıyorum.tikandigi zaman. Ya da burun deliklerine biraz arko krem degdiriyorum yumuşatıyor