Çok tazyikli yaparmış kakayı genelde anne sütü alan bebekler ve bu yüzden de ilk 6 ay kaka sırtına çıkardı çoğu zaman bez değiştirdim yine aynı. Ta ki ek gıdaya geçtik, geçer geçmez ilk kakada bu sorunumuz ortadan kalktı. Katı kaka yapmaya başladığı için.